Vi er Lysejordet!

en gruppe mennesker som sitter i et rom med en scene og en skjerm

I fellessamlingen 27. september fikk vi høre Kari fra Forut fortelle om Amie fra Sierra Leone som ikke har har toalett og rent vann på skolen. Vi fikk også se flott film fra Forut-skoleløpet som vi hadde tidligere i september. Alle elevene har løp mange runder rundt skolen for å samle inn penger til årets Foruts prosjekt. Vi takker alle foreldre som har sponset ivrige barn. Det er forsatt tid igjen til å støtte spleisen til årets FORUT-løp eller om du vil se hvor mye penger vi har samlet inn:

I tillegg sang 1. og 2. trinn flotte sanger, 3. trinn fortalte om gøyale leker, vi fikk høre om fotballcup på 7. trinn og den viktige jobben som fadderne våre på 6. trinn gjør.  Vi fikk til slutt  hilse på de nye kulturvertene fra 6. trinn og elevrådsstyret fra 7. trinn.

Vi gleder oss til et spennende år sammen! Og husk " i en verden hvor du kan være alt, vær snill".

en person og person på scenen med en folkemengde som ser på
En gruppe mennesker på scenen
en gruppe mennesker på en scene
en person som står på en scene foran en folkemengde